2008/07/28

Křížky ve Zbýšově

logo-zbysov3 I dnešní příspěvek raději ponechávám bez dalších komentářů...Bohužel úcta k veřejnému i soukromému majetku je, nejen v současnosti, u některých jedinců nulová.


Když jsem se z jara procházel Dolinou a viděl jsem pěkně upravený kříž (a pominul-li nepořádek, který byl kolem něj), měl jsem okamžitě dobrý pocit. A to podobným křížkům v naší krajině přikládám především estetický prvek. Ale za několik minut jsem zažil pocit přesně opačný... I když se oprostím od religiózní roviny a zůstanu u estetiky, je to pořád "zhovadilost nejvyššího stupně"...

Křížek nad Dolinou - Jaro 2008Křížek u čističky... Jaro 2008Křížek u čističky - detail - Co dodat?

A před pár dny jsem zažil podobný zvrat. Když jsem šel kolem křížku, který byl na jaře znehodnocen sprejem, byl jsem potěšen, že aspoň v rámci možností se opět jedná o pěkné místo (i když už nekompletní). A opět o pár minut později se dostavilo opět znechucení, když jsem se dostal k místu, kterému se říká U Křížku... Už je asi na čase změnit pojmenování...

Křížek u čističky - léto 2008U Křížku...Bývalý křížek... RIP
Prostě raději opět bez komentáře...

ML

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tímto komentářem již jsem jednou reagoval na jinou událost, ale tento komentář je aktuální i na tuto. Kdyby ty naše dvě paka tím myslím naše dva zcela zbytečné policajty, dělali co měli, tak na stadionu by nebyly rozbité sklenice od točeného, ale i lahvového piva, vína atd. občas tam sedím a dívám se jak to tam rozbijí děcka ve věku 12-15.let (mezi nimi tedy sedí úplně vyšinutá matka (paní Hronová) která jim tento alkohol ještě kupuje) a oni se vždy jen projdou, ale aby dávali těmto spratkům dýchnout to je ani nenapadne, pak to tady vypadá, tak jak to vypadá. Rozbité čekárny, na stadionu střepy, kam jen oko dohlédne a v pozadí policisté šťourající se v nose. Myslím si, že naši (Zbýšovští) policisté, jsou jen zbytečnou položkou v Městském rozpočtu.

Anonymní řekl(a)...

dobrý den prosim tytulujte laskavě občany celým jménem, aby nedošlo k záměně jmen.