2009/03/15

Naše NEJ... křižovatka

logo-zbysov3 OPRAVENO - To, že křižovatka na hlavním průjezdu městem ve směru na Zastávku a Zakřany má několik NEJ může být věcí diskuze.



Ale bez diskuze je skutečnost, že se jedná o nejnebezpečnější dopravní úsek ve Zbýšově. Další havárie, ze soboty 14.3.09, je tomu opět důkazem...

Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009Sobota 14.3.2009

autor: Patrik Uhlíř - www.photonup.com

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Fotky nejdou otevřít

Anonymní řekl(a)...

Jo-jo Taky vidím prázdný wokýnka bez fotek!

admin řekl(a)...

Omlouvám se, už jsem po publikování článek nezkontroloval... vše by již mělo být v pořádku.

Anonymní řekl(a)...

Tato křižovatka je snad nejnebezpečnějším místem ve Zbýšově. Vozidla jedoucí od Zakřan mají často pocit přednosti "mámo,jedu přece s kopca, ne?" zejména vůči vozidlům vjíždějícím do křižovatky od stadionu z ulice Sportovní. Kritické situace a "skoronehody" jsou tam každý den. Často používaný argument o nutnosti kruhového objezdu...hmmmm...není mi jasné, jak by tam "kruháč" byl umístěn (?) Chtělo by to zatím zopakovat si základní dopravní předpisy zejména "přednost zprava" a při vjezdu do obce od Sičky dodržovat povolených 50 km/h. Ale je to pořád dokola a bez výsledku.

Unknown řekl(a)...

Ano to je dobrý nápad pane "wolodyjovski" Budeme si pěkně opakovat pravidla silničního provozu to přeci nikoho nic nestojí!Spoléhat na názory "odborníků" kterým hmmm není jasné jak by tam "kruháč byl umístěn (?)!!!!.... a při tom se modlit že nás a naše děti budou na křižovatce míjet jen ohleduplní řidiči!!!!!! bravo !!!!
Patrik Uhlíř

Anonymní řekl(a)...

Já sám jsem byl účastník nehody na této křižovatce smrti-tak jí říkám já.VŽDYCKY!Když jsem jel od Stadionu,tak mi nedal někdo přednost od Zakřan a ještě si ťukali na čelo.Za jedním takovým jsem se rozjel a věřím že si to bude dosmrti pamatovat,jak jsem s ním třásl,když jsem HO vytáhl z auta,když zastavil u pošty.Měl jsem totiž chuť ho umlčet navždy!Proto!Kruhový objezd,tak jak byl navržen a doufám schválen!Bez jakýchkoli debat!

Wolodyjowski řekl(a)...

Moc nechybělo a byl jsem v neděli odpoledne "sestřelen" jedouce od Babic směr stadion závodníkem v červené octavii (směr 9.května-Zakřany...) Zjevná snaha projet na Zakřany "plynule" bez rozhlédnutí se v křižovatce-jedu přece po hlavní, že? :-(
Kruhový objezd ano (je též v územním plánu) bude-li technicky realizovatelný. Bojím se snad jediné věci - aby se zase nenašli "borci" kteří se objezd pokusí projíždět přímo či po směru hodinových ručiček (bez legrace-prostě to "nedobrzdí", na nějakou padesátku v obci se ve Zbýšově často nehraje), notorickým nešvarem bývá též neblikání při vyjíždění z kruhového objezdu, které vždy potěší ty, kdož se chystají vjíždět na "kružák"...

Předchozímu pisateli se vůbec nedivím a v neděli jsem zcela sdílel jím popsané pocity. Něco jiného je ojedinělá chyba (může se stát každému) a něco jiného jsou neustálé a zbytečné nehody a krizové situace, zaviněné především místními a lidmi z okolí.
Cizí zde totiž většinou jede s větší rozvahou a situaci v křižovatce pozorně sleduje.

Anonymní řekl(a)...

Kruháč je úplná blbost, jen by to chtělo tu křižovatku pořádně označit (například přerušovaným reflexním obloukem po hlavním směru od Babic na Padouchov a od Zakřan a stadionu bych dal velkou stopku, ale jak říkam, hlavně to dobře označit, aby si toho všimli i slepí důchodci a mladí ignoranti. Ten případ s ťukajícím si řidičem na čelo jedoucím od Zakřan na Padouchov bez přibrždění jsem zažil už několikrát

Anonymní řekl(a)...

Případně ješte od zakřan položit nějakýho toho ležícího policajta, nebo rovnou oba dva - Pata i Mata :-)

Anonymní řekl(a)...

Ještě k tomu kruháču: nevim jak by se na tak malym kruháču točily kamiony co jezdi od Kepáka. Dopadlo by to jak na Lipůvce...

Anonymní řekl(a)...

Jj, stačí si zkusit kruháč v Rosicích u Lídlu něčím větším...Lipůvka-tak to už je opravdový extrém, nicméně jen díky tomuto pseudokruhovému objezdu máte šanci jedouce od Blanska odbočit vůbec doleva na Brno...Prostě provoz se za poslední roky zmnohonásobil a stav silnic už tomuto provozu dáááávno neodpovídá.